Pioniers

De Pioniers zijn de kinderwerking van de PVDA

Elk jaar organiseren de Pioniers kampen in de schoolvakanties voor iedereen van zes tot zestien jaar. Op kamp met kinderen van over heel België word je bij de Pioniers ondergedompeld in een multiculturele mix van Franstalige en Nederlandstalige leeftijdsgenoten van over het hele land.

Bij ons is iedereen welkom, we leren elkaar kennen en leven samen, want in groep sta je veel sterker dan alleen! Je hebt recht om de antwoorden te zoeken op je vragen, recht op sport en op spel en nog veel meer!

De Pioniers zijn voor een eerlijke wereld waarin iedereen dezelfde kansen heeft om zich te ontplooien op alle vlakken. Onze kampen zijn niet alleen maar sport en spel, je verwerft er ook inzicht in de wereld van vandaag. Op een interactieve manieren leggen onze monitoren uit hoe belangrijk stromend water is, hoe de noord/zuid-tegenstellingen zo gekomen zijn, wat de gevolgen zijn van de opwarming van de aarde en zoveel meer! Kom mee op kamp met de Pioniers, beleef een superweek en maak vrienden over heel België!

Meer weten?

Bekijk de website van de Pioniers

Comac scholieren organiseert in de tweede week van de paasvakantie hun Paaskamp voor alle uit de middelbare school vanaf 14 jaar. Dit jaar zullen ook de Pioniers van de partij zijn! Het Paaskamp is een week vol plezier! Van 14 tot 18 april zullen zo'n honderd jongeren samen een onvergetelijke vakantie beleven. Info en inschrijvingen.

Het zomerkamp 2014 van de Pioniers zal doorgaan in Kamphuis "De Kompel" in Beringen van 1 tot 9 Augustus. Binnenkort openen de inschrijvingen en ontvangen jullie meer informatie!